fredag 20 februari 2009

Märkligt

Det är så märkligt det här med mitt jobb. Idag har jag haft ett jättebra samtal med min chef om olika pågående uppdrag och han pratar framåt som om inget har hänt. Jag sitter och tänker på nya jobb och ser inte alls nån fortsättning på det här för jag har redan kopplat bort engagemanget för det här bolaget. Sen har jag dessutom intervjuat sommarpersonal...som inte ens kommer hinna börja innan jag slutar...märkligt.
Nu har jag snart ett telefonmöte, sen släpper jag detta och åker till Gotland med familjen. Det ser jag verkligen fram emot. Hoppas kunna sitta i stugan med ett stort glas mörkrött vin och skriva. Hade gotlandsbåten haft trådlöst hade jag kunnat skriva i 3 timmar redan ikväll, men nej så långt har inte utvecklingen kommit än. Kanske ska jag börja berätta för familj och vänner att jag har en blogg nu? Behöver ju nån som läser den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar