söndag 3 maj 2009

Bloggurval med EU-fokus

Jag har ändrat lite i listan över bloggar som jag följer. EU-valet närmar ju sig med stormsteg och jag rekommenderar att ni läser på och funderar på hur ni ska rösta - för det ska ni ju, eller hur?! 
Min kandidat är Christofer Fjellner. Jag gillar hans miljöpolitik och hans tydlighet i EU-frågor och jag gillar att han har en "hungrig" inställning.
Jag tycker också att Anna Kinberg Batra, som är ordförande i riksdagens EU-nämnd, har en blogg som är värd att läsa för att hålla sig uppdaterad om vad som händer i svensk EU-politik. 
Sen har jag också lagt till Middagsfrid. Vi har precis anmält oss till det, så jag kan inte ge ett personligt omdöme riktigt än, men har bara hört positivt hittills och eftersom jag har en total idétorka när det gäller middagsmat tänkte jag att om jag börjar följa bloggen kanske jag får lite bra idéer. 

Visstja, skulle ju inte blogga mer just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar