söndag 3 maj 2009

Sommarlov?

Det känns som om barnen har sommarlov redan. Vi har haft sol och värme i flera dagar och har kunnat sitta i tunnan i timmar. Vi har blivit riktigt solröda och varit helt slut på kvällarna. Så slut som man kan vara efter timmar i frisk luft och solsken. Mannen har också varit ledig, så vi har kunnat känna samma avkoppling som på semestern och sommarlovet. Underbart! Men nu blir det nog annat igen. Imorgon ska jag lämna besked om jobbet och jag tror att jag kommer att kunna börja så snart jag vill, vilket är i slutet på veckan. Då blir det full fart igen och det ska bli så kul! Hoppas bara att jag lyckas med de tuffa målen och förväntningarna...
Idag har jag satt mål och förväntningar på mig själv: tvätta, städa, handla, läsa handlingar inför möte imorgon, fixa trädgård m.m m.m.  Alltså har jag inte tid att blogga mer nu, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar