torsdag 21 maj 2009

Busy

Oj, har inte bloggat på länge. Det är verkligen inte bra, men jag hoppas att ni sett mina twittringar istället och inte saknat mig alltför mycket ;-)
Jag har plötsligt alldeles för lite tid! Saknar ett par timmar varje dygn och märker att jag är trött på ett sätt som jag inte varit på ett tag. Jobbar på och har långa dagar som ofta avslutas med moderat-möten. Nu händer det också att dagarna påbörjas med moderat verksamhet. Som idag t.ex. Vi var sju tappra som drog på oss våra gula moderatjackor och samlades vid stationen kl 07.00 för att dela ut information om EU-valet. Det blev en mycket trevlig start på dagen och vi mötte bara en eller kanske två grinollar. De övriga tog tacksamt emot våra lappar, men blev nog gladast av godiset och vagnpengarna. Ni vet såna där plastbrickor för kundvagnar som man aldrig vet var man har och som alltid ligger i fickan på den andra jackan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar