tisdag 26 maj 2009

Nya erfarenheter


Idag har jag varit med vår projektledare på kundbesök. Först hemma hos en glad man med nytt och fräscht badrum som vi levererat och byggt. Han var så nöjd och lycklig och kommer säkert att komma till butiken och shoppa framöver. Sedan besökte vi ett bygge som ska bli en förskola. Gubbarna ojade sig lite över arbetshöjden...Själv måste jag säga att jag undrar lite över varifrån alla dessa barn ska komma. Byggnaden var enorm!
Därefter tittade vi till ett hyreshus som totalrenoverats. Märkligt att man renoverar hyreshus på det sättet. Misstänker att det kommunala bostadsbolaget tagit sig vatten över huvudet och kommer få det mycket svårt att gå runt den närmaste tiden. Men i den rollen som jag har nu, kan jag inte påstå att jag klagar. Hoppas fler bygger om sina badrum så vi får mer jobb och ännu fler nöjda kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar