fredag 3 april 2009

Fredag - städdag

Idag ska putsas och fejas och datorn ska få stå här och tråna efter mig efter att jag skrivit det här inlägget. Ibland vaknar jag med en stark lust att städa. Märkligt, eller hur? Men det är ju så skönt att få göra det i lugn och ro och ha det städat och rent när hela familjen är ledig under helgen. Idag är just en sådan dag och jag är laddad. Jag ska bara...

 Ikväll ska dottern ha klassfest. Minns ni vilken underbart pirrig känsla man hade i magen när man skulle på klassfest i 9-årsålder? Jag minns och jag tyckte mycket om det och jag tyckte också mycket om att kramas och pussas redan då ;-) Faktiskt redan i lekis. Min mamma brukar berätta att lekisfröknarna sagt att jag var väldigt kramig och kramade alla pojkarna hela tiden, varpå jag svarade att jag kunde ju inte rå för att alla pojkar kröp in mellan mina armar när jag höll ut dem...Nä just det! Oskyldig som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar