tisdag 7 april 2009

Sådärja!

Promenad och moderat påskpyssel färdigt. Nu är bara städningen kvar...fortfarande. Hur svårt ska det vara att sätta igång? Undrar om det finns nån terapisession för "hur man börjar städa"-syndromet? Jag skulle behöva det. Detta är ytterligare ett tydligt tecken på att jag fungerar bäst under viss stress och behöver deadlines för att prestera bra. Nu har jag i och för sig en deadline eftersom svärföräldrarna kommer imorgon. Det är ju bra. Jag har idag börjat känna mig lite pressad och ser att det finns nog ingen utväg utan att jag helt enkelt måste börja städa. Först ska jag bara...

Har ni sett hur fina chokladägg vi ska dela ut? Ni som åker pendeltåg från vår kommun till Stockholm imorgon bitti kommer att mötas av dessa fantastiska ägg. Har ni tur får ni ett med Fredrik på som också går att hänga i påskriset. Inte hänga Fredrik alltså, bara ägget :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar