fredag 20 mars 2009

Laddad

Fredag. Såna gillar jag. Idag är jag inställd på att det blir en bra dag och känner mig lugn i sinnet. Det ser ut som om solen kommer att titta fram och temperaturen stiger fort. Jag har inga möten på hela förmiddagen, första mötet är kl 14. Det tror jag kommer att bli ett intressant möte, jag ska nämligen rapportera om min tid på företaget för vår HR business partner. Hon kommer nog bli en aning förvånad, men antagligen förstå vad jag menar. Hoppas det gör att min efterträdare får bättre stöd och tydligare riktlinjer och att gruppen får en vettigare arbetssituation. 
Efter det ska jag direkt på en anställningsintervju. Det ska också bli mycket intressant. Jag har försökt göra mig snygg och representativ för det tror jag kan vara bra idag. Intervjun äger rum på Strandvägen... Återkommer med detaljer - kanske! Tills dess - ha en bra fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar