onsdag 25 mars 2009

Vad ska man tro på?

Spikmattan eller kortisonet?
Funderar på det där med att nackspärren och käkspänningarna försvann just igår när fick en rejäl dos med kortison...och jag som hoppades på att det var spikmattans förtjänst! Men jag ger mig inte så lätt utan fortsätter att tro på den. Den är ju så skön och jag har verkligen känt det där behagligt varma som sprider sig under huden efter att man suttit med den ett tag.
Idag tog jag också en dos av min nya starka medicin. Ska ta tre tabletter en gång i veckan. Har känt mig lite halvhög hela dagen och tycker att det har kommit fram en massa konstiga bokstäver på skärmen som jag inte har tryckt på...Jag har inte läst om biverkningarna för jag gillar inte sånt, men jag vet att jag helst inte ska köra så mycket bil, men det ska jag inte annars heller, så det är ingen stor uppoffring. Sen har jag nog varit lite yr under dagen, men det kan likaväl bero på att jag glömde plånboken hemma och åt två knäckebröd och en apelsin till lunch. Mannen, som läser allt om biverkningar och farliga ingredienser och E412 och sånt, har givetvis läst på. Han tycker därför att jag sluddrar, håret börjar falla av och så ringer han mig på dagen när jag sitter i ett möte och undrar om jag kräks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar