måndag 9 mars 2009

Nöjd

Mina knän är återställda! Jag har problem med lederna och får vatten i knäna då och då. I början på februari tömde jag ena knät på en rejäl mängd vätska och har därför vilat sedan dess. Igår bestämde jag mig för att det var dags att testa om knäna funkar igen och tog med mannen på promenad. Eftersom både han och jag älskar att promenera och barnen valde att stanna hemma, tog vi en riktigt lång promenad i det slaskiga mars-vädret. En dryg mil för att vara mer exakt. Efter det var jag helt färdig och knäna pulserade hela eftermiddagen och kvällen. Men det verkar ha gått bra och det känns ingenting idag. Hurra!

Jag lägger in ett till Hurra! för jag ska äta en business-lunch med min ev. blivande arbetspartner imorgon och på eftermiddagen ska jag gå på en ny intervju. Det går framåt och som jag så optimistiskt sagt förut – det finns jobb, bara man vågar söka och satsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar